text
Справочник кадровика

Кызметкерлер құрамын оқыту жүйесі ұйымның басқару ресурсы сияқты

  • 4 февраля 2017
  • 34
Автор журнала «Справочник кадровика. Казахстан», бизнес-тренер, коуч, г. Алматы
Кызметкерлер құрамын оқыту жүйесі ұйымның басқару ресурсы сияқты

Қазіргі кезде компаниядағы оқыту дағдарысқа ұшырады – бюджеттерді оңтайландыру үшін ол не мүлдем жоқ, не басшыларға немесе негізгі мамандарға қатысты өткізіледі.

Бұрын, дағдарысқа дейін, оқыту кенеттен өткізілетін: жылдың соңында компанияның бюджетінде оқуға қаражат бар ма, соны қарайтын, содан кейін қызметкерлер жылдың осы уақытында өздеріне лайықты тренингтерді таңдайтын. Егер тренинг қызықты және пайдалы болса, оқытудан кейін оның әдістері жұмыста қолданылатын. Бұдан әрі барлық меңгерілген білім (дағды) қолданылмай, ұмыт болатын.

 Қызметкерлердің оқып-үйренуін қалай сапалы жасау керек?

Қазіргі кезде компаниядағы оқыту дағдарысқа ұшырады – бюджеттерді оңтайландыру үшін ол не мүлдем жоқ, не басшыларға немесе негізгі мамандарға қатысты өткізіледі.

Бірақ, оқыту – HR-бөлімі қызметінің  арылатын бөлігі емес. Егер компанияда оқыту жүйесі болмаса, онда: 

-    қызметкерлердің кәсіпқойлығы мен біліктілігінің дамуы өте баяу өтеді;

-   компания тоқырауға тез ұшырайды;

-   жеке тұлғаның дамуы болмайды;

-   дамымайтын қызметкерлер компанияны жоғары нәтижеге жеткізбейді және мақсаттарына жетпейді;

-   компания өсуін, ал бизнес пайда алып келуін тоқтатады.

Егер компанияда  оқыту жүйелі, тұрақты және сапалы өткізіліп тұрса, онда:

-    қызметкерлер бұл компанияда өсу және даму маңызды екенін, компания олардың оқуына ақша салуға дайын екенін түсінеді;

- қызметкерлер ортақ мақсатқа қол жеткізуге тартылады және олардың адалдық деңгейі көтеріледі; 

-    жаңа шешімдер, әдістер мен құралдар табылады;

-    HR-бөлімі күйіп кету синдромын ескертеді;

-    команда рухының деңгейі көтеріледі;

-     кадрлардың тұрақсыздығы төмендейді;

-     қызметкерлер жұмысының жалпы тиімділігі көтеріледі.

СҰРАК

Қызметкерлердің оқып-үйренуін қалай сапалы жасау керек?

Өте оңай: кімді және неге үйрету керек екенін білу. Ол үшін функционалды міндеттерін қажетті білімімен және дағдыларымен байланыстырып, компанияның стратегиялық мақсаттарына қосымша қарау керек. Мысал ретінде ресепшндегі хатшының (тіркеу бөліміндегі хатшының) лауазымын қарайық.

*Мақала қысқартылған нұсқада ұсынылып отыр, толық мәтінін  «Қазақстандағы мамандар анықтамалығы» журналының 2017 жылғы № 1 оқыңыздар 

Подписка на статьи

Чтобы не пропустить ни одной важной или интересной статьи, подпишитесь на рассылку. Это бесплатно.

Мы в соцсетях
Простите, что мы прерываем ваше чтение

Чтобы обеспечить качество материалов и защитить авторские права редакции, многие статьи на нашем сайте находятся в закрытом доступе.
Предлагаем вам зарегистрирроваться и продолжить чтение. Это займет всего полторы минуты, а вы получите:
  • доступ к 8 500+ полезным статьям
  • 10 500+ актуальных ответов от ведущих экспертов
  • шаблоны документов, пошаговые инструкции
  • ежедневно обновляемая информация
  • приглашение на участие в семинарах и вебинарах 

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Я тут впервые
1 минута, и вы продолжите чтение
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль